Újdonságok:

Fémházas lett a legújabb készülék!!

 

Ennek tükrében áraink is változtak! 1500 cm3 alatt választható a műanyag kivitel ami természetesen jóval olcsóbb. 1500 cm3 felett csak fém készülékeket értékesítünk!

BURN-R TESZT

Egy kereskedelmi TV-csatorna bemutatta a készüléket és a tesztről álltaluk készített filmet is.

A tesztben, egy a stáb által kiválasztott 10 év feletti Mitsubishi volt az alany. Előzetesen az Autóklub mérőállomásán a motort bevizsgálták amit rögzítettek , majd tele tankoltak és elindultak.

Budapest - Győr - Budapest volt a táv,

ahol a következő tele tankolás után megkapták az autó fogyasztását.

Beszereltük a készüléket ,

majd ismét a Budapest - Győr - Budapest táv következett.

Már az első emelkedőnél érezhető volt, hogy a motor erősebb lett!

A táv megtétele után ismét a teletankolás következett, ahol az ígért 20%-nál valamivel többet is megtakarítottak.

Ezután ismét az Autóklub ugyanazon állomása következett, ahol a mérést végző szerelő nem akarta elhinni, hogy a motorhoz senki nem nyúlt az előző mérés óta! :))
(azóta már nekik is van ilyen :).......)

Már több "0 kilométeres" autóba is beépítettük a készüléket,

ahol szintén tapasztalhatóak voltak a fent említett változások!

 

 

HIVATALOS MÉRÉSI EREDMÉNYEK:

Alábbi méréseket egy OMH álltal akreditált mérőhelyen (Kiskunfélegyházán)

végeztük melyről mérési jegyzőkönyv készült. A méréseket az országban egyedülálló

(!) NOx -mérésére is felkészített BOSCH BEA 350 -es készülékkel végezték melynek

mérési pontossága +-0.01% !

 

Alábbi eredmények a beszerelést követő 10km megtétele után készültek!

A méréseket megismételjük 4-500 km megtétele után is!!

 

Kétütemű

( TRABANT 601 )

Diesel üzemű( AUDI 80 D )

Négyütemű NEM katalizátoros ( VW PASSAT 2.0i )

Négyütemű katalizátoros(OPEL VECTRA CDX)

készülék nélküli :
hideg indítás - üzemi hőmérséklet eléréséig több lépcsőben mintavételezés - alapjáraton - emelt fordulaton
készülékel :
hideg indítás - üzemi hőmérséklet eléréséig több lépcsőben mintavételezés - alapjáraton - emelt fordulaton

A teszt film digitalizált formában itt letölthető!

Tesztfilm egyben (kb.: 54Mb)

1.rész

2.rész

3.rész

4.rész

5.rész

6.rész

7.rész

8.rész

A KÉSZÜLÉKRŐL

Bizonyára Ön is hallott már különféle fogyasztáscsökkentő készülékekről, melyek különböző elven működnek több-kevesebb sikerrel.

Az autógyárak komoly pénzeket ölnek kutatásokba, a cél többek között az alacsonyabb fogyasztás, valamint a káros anyag kibocsátás csökkentése.

Sajnos az erős ellen érdekek miatt autóink motorjai igen korszerűtlenek ! (A robbanómotorok elve több mint 50 éve elavult!)

Régóta foglalkoztatott a "vízzel" működő motor gondolata, de sajnos nem találtam jó megoldást, hogyan lehetne a vízbontáshoz szükséges hatalmas energiát előállítani.

Kb. 3 éve sikerült saját műhelyemben kikísérleteznem egy olyan vízbontó szerkezetet, melyhez elegendő az akkumulátor energiája és az elektródák nem bomlanak el a kémiai folyamat során.

A legöregebb készülék már több, mint 3 éve működik a tesztautómban és még mindig (ugyan kisebb mértékben) javulás tapasztalható a motor káros anyag kibocsátásában.

A készüléknek semmilyen káros hatása nincs a motorra, ezt szintén mérésekkel támasztottam alá! A beszerelés nem jár a motor megbontásával, így az érvényes jogszabályok szerint nem engedély köteles!

Fentiek ellenére folyik a Közlekedési Főfelügyeletnél és a KKI-nél az engedélyeztetés,de ez a bürokrácia és az ellen érdekeltségek miatt előreláthatólag hosszú folyamat lesz!
(A méréseket a "túl jó" eredmények miatt nem tartják elfogadhatónak!!) :((

Attól tartok, hogy ez a találmány is egy fiók mélyén fogja végzi valamelyik íróasztalban.

 

 

A KÉSZÜLÉK MŰKÖDÉSE

A készülékben lévő csap vizet speciális adalék segítségével a motor gyújtásáról vezérelt elektromos áram hatására oxigénre és hidrogénre bontjuk. Az így keletkezett oxigént és hidrogént egy elvezető csövön keresztül a levegőszűrő után a motor szívó rendszerébe csatlakoztatjuk. Az oxigén és hidrogén az üzemanyaggal keveredve (mely lehet Benzin, Diesel olaj, Gáz) tökéletesebbé teszi az égést. Ez az egyszerű működési elv valamint az, hogy a készülék nem tartalmaz mozgó alkatrészeket, szavatolja a készülék igen nagy üzembiztonságát. A legöregebb készülék már több mint 4 éve működik a tesztautónkban, ahol még mindig (ugyan kisebb mértékben) javulás tapasztalható a motor emissziós értékeiben.
A készüléknek semmilyen káros hatása nincs a motorra, ezt folyamatos mérésekkel is bizonyítottuk. A készülék beszerelése nem jár a motor megbontásával, de javasoljuk szakműhelyben való beszerelését!

GONDOZÁS

A készülék gondozása: Kb. 10 perc /2000km

A készülékben a folyadék szintjét 1500-2000 kilométerenként ellenőrizni kell,
és ha szükséges, tiszta csapvízzel (nem desztillált!) utántölteni.


Ha sűrű barnás üledékesedést észlelünk, a tartályból a folyadékot szivacson átszűrjük egy másik edénybe, majd a készüléket csapvízzel átöblítjük.


Ezután a folyadékot visszatöltjük, majd ellenőrizzük a készülék áramfelvételét,
aminek (pl. 1200 cm3-nél) kb. 2,4 A-nak kell lennie! )

(Időpont egyeztetés után díjmentesen elvégezzük az első
karbantartást )

A készülék téli üzeme

Sajnos sokan elméretezték a denaturált szesz arányát a készülékben , ezért mi "gyárilag" belekeverjük ezután a vegyszerbe a szükséges mennyiséget!

Ezután TILOS a készülék denaturált szesszel való utántöltése !

Kérünk mindenkit aki utántöltötte készülékét ellenőrizze annak áramfelvételét !

Akinek a kívánt érték alatt van az áramfelvétele, kérjük sürgőssen jelentkezzen

és ezúttal díjmentessen kicseréljük a folyadékát az új vegyszerre

BESZERELÉS


A készülék beszerelése Budapesten történik előzetes telefonos időpont egyeztetés után.

A beszerelés átlagosan kb. 40-50 perc a rögzíthetőségtől függően , helyszínen megvárható!

A beszerelés műveletei

A készüléket rögzítjük, majd a gáz elvezető csövét

csatlakoztatjuk a levegőrendszerhez a légszűrő után.

Ezután egy gyújtás-vezérelt pozitívot kapcsolunk a készülékre.

Végül a speciális folyadékkal beállítjuk a kívánt áramfelvételt.


A beszerelés díja : 2500 Ft.+Áfa

GARANCIA

Garanciát csak a kijelölt szakműhelyben beszerelt és lepecsételt garancia jeggyel rendelkező készülékekre tudunk vállalni! Fenti termékére a gyártó 1 év garanciát vállal a rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra. Az egyéni beszerelésből adódó károkért felelősséget nem tudunk vállalni. A BURN-R ® készülék a szerkezeti, minőségi, biztonsági előírásoknak megfelel , beépítése a hatályos jogszabály értelmében nem jár a motor megbontásával így nem minősül átalakításnak ezért nem engedély köteles! A készüléknek semmilyen káros hatása nincs, amit tesztekkel támasztunk alá.

MEGRENDELÉS

A BURN-R készülékek forgalmazását 2008 tól megszűnt, helyette egy mágneses készüléket ajánlunk!

A készüléket a 06 30/ 253 4580-ös mobilszámon lehet megrendelni.

MEGTÉRÜLÉSI KALKULÁTOR

Helyettesítse be járműve adatait , az itt letölthető Excel táblázatba!

BEVEZETŐ KÉSZÜLÉK ÁRAINK

 

Löket-térfogat

Műanyag kivitel

Fém kivitel (inox)

1500ccm ig benzin/diesel fogyasztáscsökkentő

megszűnt

120.000 Ft +Áf a

1500-2500ccm ig benzin/diesel fogyasztáscsökkentő

megszűnt

135.000 Ft +Áf a

2500-4000ccm ig benzin/diesel fogyasztáscsökkentő

megszűnt

150.000 Ft +Áf a

1500ccm ig turbós benzin/diesel fogyasztáscsökkentő

megszűnt

125.000 Ft +Áf a

1500-2000ccm ig turbós benzin/diesel fogyasztáscsökkentő

megszűnt

135.000 Ft +Áf a

2000-3000ccm ig turbós benzin/diesel fogyasztáscsökkentő

megszűnt

150.000 Ft +Áf a

4000ccm szívó, vagy 3000ccm turbós felett Telefonos árajánlatkérés

 

 

 

Áraink a beszerelési költségeket tartalmazzák!
A képeken látható árak nettó árak és készpénzfizetésre vonatkoznak!

 

Gyakran Ismételt Kérdések

Ime néhány kérdés, és az álltalunk adott válasz .

 

Polofahrer: Üdv!

Szeretném, ha eloszlatnák a kétségeimet. Ugye a motorban az üzemanyag szén-, hidrogén-, és kén-tartalma szén-dioxiddá, vízzé, kén-dioxiddá ég el, és a magas hőmérséklet miatt keletkeznek még nitrogén-oxidok is. Az égés annál tökéletesebb, minél több oxigén jut a motortérbe, az üzemanyagnak annál nagyobb része tud elégni. Az a kérdésem, ha az előzőleg szétbontott hidrogént és oxigént is, bevezetem a motortérbe - ahogy ez a működés menüpontban le van írva - akkor az oxigén/éghető anyag arány nem változik és a bevitt oxigén a bevitt hidrogén égését fogja fedezni, és az üzemanyagra nem jut semmivel sem több oxigén, akkor miért lenne tökéletesebb az égés? Kérem erősítsenek vagy cáfoljanak meg!

Válasz:

A motorban lezajló égési folyamat rendkívül bonyolult, ezért a kérdésre nem adható egyszerű válasz. Amit figyelembe kell venni, azt megpróbálom sorrendbe venni.

1,/ A levegőben közel 80 % a Nitrogén és "csak" kb. 20 % az oxigén, ha a beszívott levegőbe hidrogént és oxigént keverünk "relatíve" nő az égésben "hasznossan" résztvevő anyagok aránya!
2./ A motorban lezajló égésnek "rendkívül kevés ideje van", pl. ha 2000 ford/ percre számítunk égési időt, akkor a következő eredményt kapjuk:

Az égési idő négyütemű motor esetén nagyon durván számítva 2x360 fokos elfordulásból 1x45 fok, azaz 45/720 x 100= 6,25%.- 60/2000= 0,03 perc jut egy fordulatra, ezt megszorozzuk 2-vel és vesszük a 6,25% -át, ez 0,03 x 2 = 0,06 / 100 =0,0006 x 6,25= 0,00375 perc.

Ennyi idő alatt zajlik le az égés 2000-es fordulatnál, ill csak részben zajlik le az égés, mert a kipufogó gázban üzemanyag maradék /HC/, valamint a nem tökéletse égés miatt szénmonoxid /CO/, ebből adódóan ha fel tudjuk gyorsítani az égési folyamatot, akkor hatékonyabb az égés. Az égés attól lesz gyorsabb, hogy a hidrogén segíti az égés terjedését, a hidrogén meggyújtásához fele annyi energia kell mint a benzin vagy gázolaj meggyújtásához, stb., stb. Erről könyvoldalakat lehetne írni, de egyenlőre ennyi gondolatébresztőnek....

szg.:

Ami ezekből a beszkenelt lapokról kiderül:
1. Nem azonosítható egyértelműen, hogy melyik esetben mértek a készüléketek nélkül és azzal. Az utólag feltett zöld és piros pont nem bizonyíték.
2. A méréseket sokszor nem azonos körülmények között végezték el és néha még nem is ugyanazon a napon. Talán több értelme lett volna, ha a készülék bekapcsolása, majd kikapcsolása mellett végzik a vizsgálatot.

Válasz:

A mérések időpontja azért nem azonos, mert mértük a hidegindítási adatokat is / ezek nem kerültek az internetre mert nagyon nagy adathalmaz/, így azt a módszert alkalmaztuk, hogy a készülék nélkül hidegindítással, 20 celziusz fokonként mérve az olajhőmérsékletet. A következő mérések a beszerelt készülékkel hidegindítással készültek, azért van más napon mérve, hogy valóban HIDEG LEGYEN a MOTOR!
Ha figyelmesen tanulmányozod az értékeket, kiderül hogy melyek a készülék nélküli és melyek a készülék alkalmazásával mértek.
A piros és zöld jezés csak segít ebben leigazodnod, ha nem lenne első látásra egyértelmű.
Ha tudsz ezt megközelítő eredményjavulást felmutatni abból a maréknyi papírból amit tudsz hozni, szivesen konzultálok veled egyéb szakmai kérdésekről is. Egyébként ha tájékozott vagy szakmai kérdésekben, tudod, hogy például a a japán motorokban a kipufogógáz visszavezetést alkalmazzák annak érdekében, hogy a NITROGÉNOXIDOT csökkentsék, de ez a módszer nem éri el azt az erdményt amit mi mértünk!

ÜDV! Várom további észrevételeidet!

szg:

Azt magyarázd már meg, hogy hogyan lehet a szerkezetnek az általad kikiáltott óriási fogyasztáscsökkentő hatása, amikor szerintem a motor igényeihez képest elenyésző térfogat %-ban termel hidrogént és oxigént?

Mint a tesztek is bizonyitjak a motorbol tavozo elegetlen uzemanyag mennyisege nagymertekben csokken!
-mit jelent ez? A motor gazdasagosabban mukodik , jelen esetben azt az uzemanyag mennyiseget amit eddig a kipufogon keresztul elpazaroltunk most nagyreszet munkara fogjuk.
-Az igy keletkezo tobblet energiat 2 fele keppen hasznosithatjuk:
A) A jobb hatasfokot kihasznalva dinamikusabban gyorsulunk , es elvezzuk a 10% al tobb Loero hatasat. Ebben az esetben termeszetesen NINCS FOGYASZTAS CSOKKENES! A motor eddigi fogyasztasat hozza tovabbra is nagyobb teljesitmeny mellett!
B) A motor GAZDASAGOS fordulattartomanyaban autozva , alacsony fordulaton minel hamarabb magasabb sebesseg fokozatba kapcsolunk, keruljuk az intenziv gyorsitasokat. Ebben az esetben 20%UZEMANYAG MEGTAKARITAST erhetunk el.

Ajanlom mindenki figyelmebe a honlapon talalhato tesztfilmet!
(erdemes letolteni!)

mernokur: Udvozlet!

Erdekes talalmany!
Kulonosen fontosak a kornyezetvedelmi elonyok!

Csak egy kerdesem van: a suru barnas lerakodas a keszulekben pontosan mi?
Ha a karosanyagok nem a kipufogon keresztul tavoznak, attol meg ugyanugy szennyezik a kornyezetet.

A barnás üledékesedés a speciális vegyszer lemezről leoldott oxid rétege....

thunder:

Tulajdonképpen csak az lett volna a kérdésem hogy lehet-e a készüléket a légszűrő elé kötni?

Lehet ,hogy szivacs helyett egy rendes légszűrőt szerelek rá?

Aggódom a motorba jutó por miatt!

Ja és még valami: Azt irtad: "Egyébként a készülék már másképp szívja a levegőt a mégjobb hatásfok elérése végett." Ez mit jelent pontosan?

Üdv Thunder

Kedves Thunder!

Az uj konstrukcióban egy szűrő után "átbugyogtatjuk" a beszívott levegőt , igy kétszeresen megtisztítottuk a porszemcséktől a beszívott levegőt!
Természetesen mi is tisztában vagyunk avval, hogy a motor egyik fő ellensége a por...

A készüléket be lehetne kötni a légszurő elé , de felesleges átszűrni mégegyszer a hidrogént es oxigént! A levegőre azért van szükség egyrészt , mert a tarály összeroppanna a motor erős szívó hatása miatt. Mellesleg, ha a légszűrő elkoszolodott a motor a keszüléken keresztűl próbálja pótolni a szükséges oxigént , ami jóval több mint amit a keszülék előállít....igy összeroppanna a tartály...

thunder:

Nos, azt hiszem meg vagyok győzve...

Csak mégegyszer, utoljára, a lelkem megyugtatása végett :) : Lehet a kütyüt a légszűrő elé tenni vagy hagyományos légszűrőt tenni rá? :)
Mint gondolom rájöttél azért is kérdem mert motoszkál bennem hogy mi van ha az is közrejátszik a motorhatásfok-javulásban hogy kisebb ellenálláson keresztül kapja a motor a levegőt... Egyébként ha így van, de a szűrőtök alaposan megszűri a levegőt, akkor még igy is megér tizenegykétezer forintot szerintem! :)

Másik kérdésem, hogy átlagosan kb mennyit vizet / vegyszert fogyaszt a rendszer, és hogy ez utóbbi mennyibe kerül?

Válasz:

Az újabb vegyszer használatával már 2-3000 km-t lehet megtenni 1 vizfeltöltéssel!
A vegyszer pillanatnyilag nem kerül pénzbe, ha utantöltésre van szükség!
A későbbiekben ezért is fizetni kell majd...Egyébként a vegyszer nem "kopik el" hasonló képpen müködik mint az akkumulátor...ott is csak nagyon ritkán kell pótolni a savat.


(Amennyiben kérdése van a készülékkel kapcsolatban kérem hívjon a jobb felső sarokban látható telefonszámon ,

vagy irjon e-mailt ! Az érdekes kérdéseket feltesszük ebbe a rovatba!)